19.9.2022

Ponožky z pletací dílny a potištěná trička propagují 100 let nohejbalu

Aktuality Novinky Partneři Prodej ostatního zboží Reference Tipy Zajímavosti

Také prostřednictvím nového e-shopu Národního centra nohejbalových sportů (NCNS) se lidé mohou setkat s výrobky MYJÓMI družstva invalidů. Konkrétně jde o kolekci v podobě ponožek a trička s potiskem, které vznikly u příležitosti letošního stého výročí nohejbalu, jenž má své kořeny právě v naší republice. „S produkty a službami MYJÓMI jsem se seznámil prostřednictvím obchodního zástupce Lukáše Laty. Když jsem pak začal vyvíjet e-shop, kde měla být kolekce k výročí nohejbalu, napadlo mě, že k nohám patří ponožky a právě ty v MYJÓMI vyrábí. K nim přibylo ještě potištěné tričko a kolekce byla na světě. Navíc jsem měl dobrý pocit z toho, že získáme super výrobky, ale zároveň tím podpoříme další pracovní příležitosti a rozvoj MYJÓMI,“ popsal předseda NCNS David Černý s tím, že v aktuálně se rozjíždějícím e-shopu na webu NCNS budou postupně přibývat další zajímavé výrobky různých firem spojené s nohejbalem a jemu podobnými sporty. Třeba i pivní tácky z 3D tiskárny nebo nohejbalový pohár vytisknutý na míru. Obecně sporty podobné nohejbalu zaštiťuje anglický název footnetball, tedy slovní spojení slov noha, síť a míč. Tyto symboly proto nemohou chybět ani na jubilejní kolekci ponožek a trička z MYJÓMI.


Mistrovství světa v Praze
Ponožky z pletací dílny MYJÓMI se v rámci spolupráce mezi oběma subjekty objevily i na nedávném pražském kulturně-sportovním festivalu Stop Zevling, na jehož pořádání se členové NCNS mimo jiné podílejí. Šedesát párů darovaných ponožek různých vzorů a velikostí už nosí vítězové sportovních soutěží. V listopadu se navíc v Praze uskuteční nohejbalové mistrovství světa pořádané Českým nohejbalovým svazem, takže se dá očekávat, že fanoušky při vyhledávání aktualit o dlouho očekávané sportovní akci zaujme i e-shop nabízející předměty s touto tematikou. „Budou si například chtít pořídit potištěné nohejbalové triko na zápasy a podobně,“ nastínil David Černý. Doplnil, že v této souvislosti chce rovněž dát zákazníkům vědět, kde ponožky a potištěná trička vznikají a kdo za touto činností stojí. „Postavil jsem e-shop na spojení český nohejbal, české firmy, české výrobky. A v případě MYJÓMI jde i o podporu sociálního podnikání. A mohu říct, že když jsem několik párů ponožek s panáčkem kopajícím do balónu dal na vyzkoušení svým kamarádům a oni v nich pak spontánně nastoupili při nohejbalovém zápasu, byl to příjemný pocit. Také jsem ponožky ukazoval některým lidem, v rámci objektivity spíše cizím než svým přátelům, a zatím jsem se ve všech případech setkal se zájmem,“ upřesnil David Černý.

Mohlo by Vás zajímat

Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku

Napište nám, co přesně sháníte a ozveme se vám s nabídkou na míru.