14.9.2022

„Obchoďák“ ukázal běžcům záda v tričku MYJÓMI

Co se děje v MYJÓMI Naši lidé Prodej MYJÓMI Profesionální tisk Služby MYJÓMI

Ne zcela tradiční způsob představení produktů či služeb MYJÓMI družstva invalidů využívá obchodní zástupce Lukáš Lata. Protože se ve volném čase věnuje běžeckým a zejména extrémním závodům, výrobky družstva propaguje i při nich. Naposledy se jednalo o pražský běžecký závod Birell Run, na který se vybavil speciálním tričkem s potiskem MYJÓMI. O návrh se postaral firemní grafik Martin Schrimpel a na sublimační tiskárně ho na tričko přenesl Pavel Vyhňák. „Byl to kratší závod, desetikilometrový, ale protože jsem věděl, že se tam sejde osm a půl tisíce lidí, bude vhodnější potištěné tričko než ponožky,“ konstatoval Lukáš Lata s tím, že na závod Gladiator Race si pro změnu natáhl veselé ponožky z ‚myjómácké‘ pletací dílny s kačenkami. Ty sice neměly na první pohled viditelné firemní logo, ale díky originálnímu designu se v prostředí náročného překážkového závodu přehlédnout nedaly. Navíc obchodní zástupce v praxi zjistil, že ponožky, které svým klientům nabízí, jsou skutečně kvalitní a bez úhony snesou i skutečně extrémní zátěž.

Předváděčka v terénu
Tričko s motivem MYJÓMI navrženým a natištěným v brněnské dílně při pražském závodě vzbudilo zájem. „Ponožky by se tam ztratily, ale trička si účastníci závodu všimli. Devět kilometrů jsem držel stálé tempo, ale potom jsem se více rozběhl a předběhl dost lidí. Vzhledem k tomu, že na zadní části trička je potisk výraznější, bylo třeba ukázat záda co nejvíce závodníkům, aby si všimli,“ sdělil s úsměvem Lukáš Lata. Podle jeho slov se určité možnosti spolupráce rýsují, protože někteří sportovci z řad majitelů či jednatelů firem stihli zaregistrovat, že tričko MYJÓMI je originální, nebude předražené a mimo to jeho nákupem pro své zaměstnance nebo obchodní partnery podpoří sociální podnikání a zdravotně znevýhodněné lidi. Navíc všechny své služby a výrobky družstvo MYJÓMI firmám nabízí i v režimu náhradního plnění. „Protože jsme kreativní, kromě vlastních produktů s logy na přání zákazníka, jako jsou ponožky, čepice, čelenky, multifunkční nákrčníky nebo třeba batůžky, jsme schopni zajistit a potisknout nejenom například trička, ale i cokoliv dalšího. Přání klienta je základ,“ doplnil Lukáš Lata.

Mohlo by Vás zajímat

Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku

Napište nám, co přesně sháníte a ozveme se vám s nabídkou na míru.