17.3.2020

Business etiketa & MYJÓMI

Aktuality Co se děje v MYJÓMI Zajímavosti

Kamila Sedláčková v MYJÓMI

Kamila Sedláčková pomáhá podnikatelům s business etiketou a vizáží už delší dobu. Pořádá různé workshopy, během kterých jim pomáhá vytvořit jejich osobitý a přitom profesionální styl. Poradí s líčením a pomůže s obnovou šatníku, což zahrnuje i vytřídění skříní. Vyřazené oblečení po domluvě se svými klienty vozí k nám do MYJÓMI, kde si z něj mohou volně vybrat naši zaměstnanci, co zrovna potřebují.

[su_custom_gallery source=“media: 2089″ limit=“1″ link=“lightbox“ width=“800″ height=“600″ title=“never“]

Jak Vás, Kamilo, napadlo propojit Business etiketu s MYJÓMI?
„Víte, nemám ráda plýtvání. Bylo mi moc líto oblečení, mnohdy prakticky nenošeného značkového, někdy dokonce ještě i s visačkou, které končilo buď v kontejneru na textil nebo rovnou v popelnici. Moc jsem si přála, aby to oblečení mohli dostat potřební, ale pořád jsem nemohla přijít na to, kam by se dalo nabídnout. Proč by nemohli dobře vypadat i lidé, kteří do toho nemohou investovat? Na jedné akci Smart Network jsem si takhle posteskla Aleně Drábkové, jak mě ten stav mrzí. Alča se mi zmínila, že někteří zaměstnanci MYJÓMI patří mezi sociálně slabé a podobná pomoc by jim velmi ulevila. Tak jsem se toho chytila a začala jsem ten nápad předkládat svým klientům.“

Jak to Vaši klienti přijímají?
„Ochota klientů darovat oblečení lidem v sociálně složitější situaci je vysoká, předčilo to má očekávání. Když zákazníci vědí, že to oblečení dostanou sociálně slabší lidé s hendikepem, přirozeně vyřazují více věcí. Lépe se jim s nimi loučí. Navíc je na nich vidět radost z pocitu, že to dělají pro dobrou věc a ne jen pro svou image.“

Jak to celé vnímáte Vy?
„Moc mě potěšilo, jak se toho klienti ujali. Začali jsme to realizovat teprve v průběhu října 2019, a už mi i bývalí klienti mnohdy znovu zavolají, že něco opět vyřadili a jestli si pro to mohu přijet. Od doby, co se věnuju business etiketě, jsem takovou ochotu a vlastní iniciativu nezažila. Je to úžasná změna. A i když mi to přidělalo dost práce, je mi odměnou nelíčená radost lidí při předávání. To je pokaždé tak jedinečný zážitek, jako kdybych přijela poprvé. Vedoucí provozovny s celou akcí vždy ochotně pomáhá a mnohdy už má připraveno, co který z těžce postižených zaměstnanců potřebuje a jakou má velikost, aby si mohli vhodně vybrat i oni.“

[su_custom_gallery source=“media: 2090,2091″ limit=“2″ link=“lightbox“ width=“380″ height=“285″ title=“never“]

Paní Kamila Sedláčková oblečení sice předává na našich brněnských provozovnách, ale dostávají se i mimo Brno. Předávání oblečení v dalších dílnách MYJÓMI zajišťuje naše HR manažerka Alena Drábková nebo někdo jiný ze zaměstnanců v rámci svých služebních cest.

Mohlo by Vás zajímat

Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku

Napište nám, co přesně sháníte a ozveme se vám s nabídkou na míru.